Translate

zondag 19 december 2010

Ding 17 Hyves en SchoolBANK

Ik heb me aangemeld bij schoolbank en Hyves.
Maar nu schijn ik iets met Schoolbank plus te moeten, tegen betaling.
Ik vind die SchoolBANK niet echt duidelijk. Wat moet je er mee?
Nou was die lagere school waar ik op zat ook niet echt duidelijk.
Wel krijg ik nu vaak berichtjes "ken je deze schoolgenoten?" ik ken er geen één.

Archief 2.0 vind ik erg nuttig. Je kunt er vragen stellen etc. hier zie ik vragen over het toegankelijk maken van archiefbibliotheken etc. etc.
Ook heb ik op Hyves en LinkedIn gekeken. Volgens mij allemaal dingen waar je de tijd voor moet nemen.
Misschien dat er dan inderdaad een wereld voor je open gaat.
Of het archiefwezen er veel aan heeft?

Wel uiteraard aan de site Archief 2.0. Misschien dat het goed is daar lid van te worden.
Via LinkedIn kun je blijkbaar ook een baan zoeken. Wel nuttig als je je op dat internationaal niveau beweegt op het gebied van je baan, maar voor een eenvoudige archiefmedewerker?
Misschien dat Sociabel iets voor mij is, ik ben immers 50+.
Misschien ook wel wat voor mijn moeder, die is 85 en heeft sinds kort een computer.
Toch het proberen waard misschien.

Geen opmerkingen: