Translate

woensdag 16 februari 2011

Ding 10 online kantoortoepassingen en andere tools

Ik heb een tekstdocument en een spreadsheet op Google Docs gemaakt.
Dat ging makkelijk.
Daarnaast heb ik een tekstdocument met een collega gedeeld.
Met de Illustere collega Paul Waternet. Dat ging prima.
Ook heb ik bestaande documenten op Google docs gezet, in de vorm van een curruculum vitae, een trainingsoverzicht en trainingsschema's.
Dat is inderdaad makkelijk, nu kan ik die documenten overal raadplegen.
Één document is voor iedereen te zien. Enkele andere documenten share ik. Absoluut een nuttige toepassing, bijvoorbeeld bij tijdschrijven.
Via de computer van DRO had ik nog geen outlook.
Suzanne heeft toen een tijdschrijfformulier op Google docs gezet zodat ik toch uren kon schrijven.
In feite is hierdoor office achterhaald.

Geen opmerkingen: